آموزش دریافت ابلاغیه الکترونیکی از سامانه ثنا

ارسال شده توسط وکیل پایه یک دادگستری در ۱۴۰۱-۱۰-۱۷
۳
(۷)

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و با هدف جلوگیری از اتلاف وقت سامانه ای به نام سامانه ثنا راه اندازی شد. این سامانه برای اموری همچون دریافت ابلاغیه های قضایی، ارائه دادخواست، تنظیم شکایت و … است. و باید بگوییم این سامانه توانست به هدف خود دست یابد. امروزه دریافت ابلاغیه به صورت کاملا الکترونیکی انجام میشود. اما برخی از افراد در دریافت ابلاغیه الکترونیکی خود از سامانه ثنا دچار مشکل هستند. از این رو بهترین وکیل اصفهان به آموزش دریافت ابلاغیه الکترونیکی میپردازد.

آموزش دریافت ابلاغیه الکترونیکی

بهترین وکیل اصفهان بیان میکند برای انجام کلیه امور قضایی باید در ابتدا در سامانه ثنا ثبت نام کنید و احراز هویت شما انجام شود. برای انجام ثبت نام در سامانه ثنا در ابتدا باید بروی کلمه ثبت نام ثنا کلیک کنید. در مرحله بعدی اگر برای دریافت ابلاغیه خود اقدام میکنید باید بر روی گزینه ثبت نام برخط (ثبت نام شخص حقیقی) کلیک کنید. صفحه برایتان باز خواهد شد. که در آن از شما باید شماره ملی، تاریخ تولد، شماره سریال شناسنامه وارد کنید.

آموزش دریافت ابلاغیه الکترونیکی توسط بهترین وکیل اصفهان

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده توافق نامه‌ ای برایتان نمایش داده میشود. که برای دریافت حساب کاربری است. این توافق نامه را با دقت بخوانید و بعد از مطالعه بر روی گزینه تایید کلیک کنید. در مرحله بعدی به مشخصات شناسنامه ای شما نیاز است. بهترین وکیل اصفهان توصیه میکند تا پایان ثبت نام کارت ملی و شناسنامه خود را در نزدیکی خود قرار دهید.

آموزش دریافت ابلاغیه الکترونیکی توسط بهترین وکیل اصفهان

بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده بر روی مرحله بعدی کلیک کنید. صفحه ای برایتان باز خواهد شد. که در آن از شما شماره همراهی که مالکیت آن را داشته باشید و شماره تلفن ثابت را در خواست میکند.

آموزش دریافت ابلاغیه الکترونیکی توسط بهترین وکیل اصفهان

پس از تکمیل اطلاعات تماس در مرحله بعد به اطلاعاتی از محل اقامت شما نیاز است. اطلاعات باید به صورت درست و دقیق وارد شود.

آموزش دریافت ابلاغیه الکترونیکی توسط بهترین وکیل اصفهان

پس از دریافت اطلاعات محل سکونت برای تکمیل ثبت نام نیاز به ثبت شغل، تحصیلات است. در پایان باید دکمه اتمام ثبت اطلاعات اولیه را بزنید.

آموزش دریافت ابلاغیه الکترونیکی توسط بهترین وکیل اصفهان

بعد از ثبت شغل و تحصیلات شما باید هزینه ای که برابر ۹ هزارتومان است را پرداخت کنید. بهترین وکیل اصفهان بیان میکند برای پرداخت کافیست بر روی گزینه پرداخت هزینه را کلیک کنید و با بازشدن درگاه پرداخت اطلاعات بانکی خود را وارد کرده و هزینه را پرداخت کنید. بعد از پرداخت باید احراز هویت شما انجام شود.

احراز هویت

برای احراز هویت کافی است از دوربین موبایل یا وبکم لپ‌تاپ، تصویر خود را به گونه‌ای بگیرید که صورت شما در نقاط مشخص شده باشد. بعد از تایید عکس بهترین وکیل اصفهان بیان میکند که باید امضای خود را ثبت کنید. بعد از ثبت امضا عبارتی برای شما مخص میشود. که باید آن عبارت را در یک ویدیو بیان کنید و فیلم را ارسال کنید. بعد از ارسال فیلم احراز هویت شما انجام میشود.

آموزش دریافت ابلاغیه الکترونیکی

دریافت ابلاغیه الکترونیکی

بعد از ثبت نام در سامانه ثنا و احراز هویت شما میتوانید به ابلاغیه های الکترونیکی خود دست یابید. برای دریافت ابلاغیه الکترونیکی در ابتدا بروی کلمه دریافت ابلاغیه کلیک کنید. در صفحه ای که برایتان باز میشود. بر روی گزینه سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی کلیک کنید.

سپس باید در صفحه که پیش رویتان قرار میگیرد بر روی گزینه سامانه اصلی ابلاغ الکترونیک کلیک کنید.

در این مرحله به صفحه ای منتقل خواهید شد. که از شما شماره ملی و رمز شخصی ثنا را درخواست دارد. (رمز شخصی ثنا بعد از ثبت نام و احراز هویت برای شما ارسال میشود.) بعد از آن نیز رمز موقتی که برایتان ارسال میشود را باید در کادر مشخص شده وارد کنید. بهترین وکیل اصفهان متذکر میشود که هیچ گاه رمز شخصی ثنا خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

آموزش دریافت ابلاغیه الکترونیکی از سامانه ثنا

در نهایت برای مشاهده ابلاغیه در صفحه ای که برایتان باز خواهد شد بر روی مشاهده ابلاغیه جدید کلیک کنید در لیست بر روی کلمه مشاهده کلیک کنید.

بهترین وکیل اصفهان آموزش گام به گام و تصویری ثبت نامه در سامانه ثنا و دریافت ابلاغیه الکترونیکی را در اختیارتان قرار داد. تا بتوانید به سادگی در هر زمان و مکان به ابلاغیه های خود دسترسی پیدا کنید. و اموز قضاییتان به سرعت و بدون حضور فیزیکی انجام شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

Average rating ۳ / ۵. تعداد آرا: ۷

تا حالا رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

نوشته شده توسط وکیل پایه یک دادگستری تاریخ ارسال ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ بدون نظر 2699 نمایش دسته کیفری

دیدگاه کاربران

هنوز کسی نظری ارسال نکرده است.شما اولین نفر باشید.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


مطالب مرتبط