با بهترین وکیل کیفری مشاوره آنلاین بگیرید

ارسال شده توسط وکیل پایه یک دادگستری در ۱۳۹۸-۰۳-۱۸
۰
(۰)

مشاوره آنلاین حقوقی روزبه روز در حال گسترش است.با روند رو به رشد تکنولوژی و ارتباطات دیگر همه چیز آنلاین و سریع اتفاق میفتد.این روند به مشاوره های حقوقی هم سرایت کرده و باعث شده افراد بدون صرف وقت و کوچکترین هزینه ای مشاوره حقوقی از وکلای متخصص امور کیفری و حقوقی دریافت کنند.برای مثال شما در شرف امضای قرارداد ملکی بسیار حیاتی میباشید و نیاز به مشاوره یک وکیل مجرب دارید ، کاملا در محدودیت زمانی قرار دارید شما میتوانید به راحتی با تماس ضمن پرداخت هزینه مشاوره  با یکی از وکلای متخصص و قابل اعتماد در کمتر از ۲۴ ساعتراهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

دفتر وکالت حسین یاوری با برخورداری از وکیل متخصص امور کیفری و حقوقی همواره در عرصه استفاده از تکتولوژی و پاسخگویی آنلاین پیشگام بوده و با هدف راحتی حال مشتریان در این راستا گام برمیدارد.

 

امکان تنظیم فوری شکوائیه و دیگر اوراق قضایی به ضورت آنلاین

دفتر وکالت حسین یاوری تنظیم لایحه و دیگر اوراق قضایی از جمله شکواییه ، دادخواست ، لایحه و قرارداد را نیز برای مشتریان فراهم میکند.شما میتوانید برای تنظیم اوراق قضایی به صورت آنلاین تماس بگیرید تا توسط وکیل مجرب  بررسی و سپس اوراق قضایی برای شما از طریق ایمیل ارسال شود.

 

مزایای خدمات مشاوره آنلاین

هدف اصلی خدمات مشاوره آنلاین صرفه جویی در وقت و زمان میباشد.امروزه با گسترش ارتباطات ، وقت و زمان افراد بیشترین ارزش را پبدا کرده که وکلا توسط  این سرویس ها با صرف کمترین زمان به طور آنلاین تخصصی ترین مشاوره های حقوقی را به مشتریان ارائه میدهند.

به طور کلی برخی از مزایای سرویس مشاوره آنلاین عبارتند از:

  • ایجاد صرفه جویی در وقت و انرژی افراد
  • صرفه جویی در هزینه ها و بعضا به طور رایگان
  • امکان استفاده از دانش و تجربه وکلای متخصص امور کیفری و حقوقی
  • برخورداری از امکان طرح کلیه سوالات کیفری و حقوقی از متخصصین
  • امکان پاسخ گویی و مشاوره دقیق مسائل همراه با جزئیات از طریق وکیل متخصص
  • امکان تنظیم شکوائیه و دیگر اوراق قضایی به صورت آنلاین

 

همین حالا با بهترین وکیل کیفری اصفهان ، آنلاین مشاوره کنید

اگر شما نیز سوال حقوقی دارید و یا با یک مشکل حقوقی دست و پنجه نرم میکنید همین حالا تماس بگیرید تا در کمتر از  ۲۴ ساعت از مشاوره و راهنمایی بهترین وکیل امور کیفری و حقوقی برخوردار شوید.همچنین شما میتوانید برای درخواست تنظیم شکوائیه و سایر اوراق قضایی نیز از همین طریق درخواست کنید.

در تلاشیم که همواره با سریعترین و بهترین متدهای ممکن شما را در حل مشکلات حقوقیتان راهنمایی و کمک نمائیم.

ارسال فرم مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

Average rating ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا حالا رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

نوشته شده توسط وکیل پایه یک دادگستری تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ 8 نظر 1531 نمایش دسته حقوقی, خانواده, کیفری

دیدگاه کاربران

مینا مرادی در تاریخ ۱۳۹۹/۳/۶

سلام خوبید؟ خسته نباشید. ببخشید من یه مشاوره کوچیک میخواستم .
من حدود ۴ ماه پیش از اقای محمدی بابت مزاحمت و تهدید در فضای مجازی شکایت کردم و پرونده به مرحله دادگستری و دست دادیار رسید.ولی بعد ارسال اولین پیامک به اقای محمدی به دلایلی رضایت دادم.ولی چون در پرینت ها به خدا و امام علی توهین کرده بودند با کلی اسرار و تمنا دادیار قبول کرد پرونده رو ببنده و بیخیال بشه.یعنی پرونده حتی پیش قاضی یا جلسه ای که هم من باشم و هم اقای محمدی پیش نیومد و اصلا هیچ مجازاتی تعیین نشد و حکمی نیومد.حالا اقای محمدی میخواستن سوع پیشینه بگیرن بابت شغلشون (در شرکتی به عنوان کاپیتان). ایا این شکایت من باعث میشه ایشون سابقه دار به حساب بیان و نتونن سوع پیشینه بگیرن؟اگه اقای محمدی سابقه دار به حساب میان چطور کمکشون کنم که رفع اتهام بشه و هرچه زودتر بتونن سوع پیشینشونو دریافت کنن و برن سرکار؟

وکیل پایه یک دادگستری در تاریخ ۱۳۹۹/۳/۶

سلام.موردی که بیان کردید سوء پیشینه محسوب نمیشود

Shakila در تاریخ ۱۳۹۸/۷/۲۳

باسلام
بنده با شهادت شهود از همسرم شکایت تهدید کردم.و او در هیچ کدام از جلسات شرکت نکرده و الان رای ۶ماه زندان تعزیری است..الان درخواست واخواهی داده و اینکه میخواستم ببینم نتیجه را میتواند تغییر دهد چون تهدید و شهادت شهود بوده؟؟؟

وکیل پایه یک دادگستری در تاریخ ۱۳۹۸/۷/۲۳

سلام. به هیچ وجه بدون مطالعه و بررسی محتویات پرونده نمیتوان در این خصوص نظری داد

Moradi در تاریخ ۱۳۹۸/۷/۱

سلام وقت بخیر، یه سوالی بنده داشتم، و سوالم اینه که من دوسال پیش از شخصی شکایت کردم بابت جراحت خطای محض ، و حال برای اون شخص عاقله هم تعیین شد ، و در اخر جلسه رسیدگی با قسامه به پایان رسید و دو هفته ای میشه رای به نفع بنده صادر شده ، اما اینجا مطلع شدم که طرف مقابل فرار کرده ، و هیچ گونه اموالی به نام خودش هم نداره که توقیف بشه ، هنوز ۱۶ روزی مهلت اعتراض دارن و تجدید نظر هم نرفته پروندم، و سوال اصلیم اینه اگه طرف یعنی عاقله واقعا فرار کرده باشه تکلیف دیه چی میشه ?

وکیل پایه یک دادگستری در تاریخ ۱۳۹۸/۷/۱

با سلام.
پرداخت دیه صرفا با شخصی است که بعنوان محکوم علیه در حکم درج میگردد.در صورتی که اموالی نداشته باشد باید سعی کنید ایشان را جلب کنید.

مهدی خانی در تاریخ ۱۳۹۸/۶/۲۸

باعرض سلام احترام چندروز پیش از یه نفر بخاطر موضوع مالی شکایت کردم صبح شکایت کردم غروبش طرف مقابل با یه نفر دیگه با لگد وارد منزل من شدن و منو با چاقو تهدید کردن تا شکایتم را پس بگیرم اما من دوباره رفتم شکایت کردم که به زور وارد منزل ما شدن و منو با چاقو تهدید کردن اما چون شاهد ندارم نمیدونم چجوری باید ثابت کنم تخدا کمکم کنید یه راهی جلوی پایم بذارید تا بتونم ثابت کنم ممنونم ازتون

وکیل پایه یک دادگستری در تاریخ ۱۳۹۸/۶/۲۸

سلام.اگر قاضی پرونده بپذیرند تقاضای نقطه زنی تلفنهای همراه این اشخاص و چک کردن دوربین های اطراف منزلتان را بکنید.ضمن اینکه حتما دوربین نصب نمایید جهت جلوگیری از اتفاقات ناگوار بعدی که ممکن است رخ دهد


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


مطالب مرتبط