نمونه رای وکیل خبره طلاق اصفهان

ارسال شده توسط وکیل پایه یک دادگستری در ۱۴۰۱-۱۱-۱۷
۵
(۲)

در این نوشته قصدا داریم ضمن بیان اینکه وکیل خبره و متبحر طلاق کیست نمونه رای وکیل خبره طلاق اصفهان را نیز ارائه دهیم.بی شک با بررسی این آراء انتخاب وکیل در این زمینه برای شما راحت تر است.

وکیل خبره و حرفه ای به چه معناست ؟

وکیل خبره طلاق اصفهان بیان میدارد وکیل حرفه ای و خبره وکیلی است که بانگاهی کلی به قضیه،چنانچه جمیع شرایط را (ازحیث قابلیت دفاع،میزان حق‌الوکاله،موضوع پرونده و…) مساعد و مناسب با اوضاع واحوال وشرایط خویش ببیند،آن راقبول کرده وازپذیرش و ورود پرونده‌ای که در آن تخصص و تجربه ندارد اجتناب ورزد.

پس از انتخاب وکیل وسپردن سیر اداره‌ پرونده ،وظیفه وکیل آغازمی‌شود.از این لحظه است که باید مقتدرانه و با علم و آگاهی ودانش حقوقی واعتماد به نفس کافی واردموضوع شده وتمام هنر ومهارت خویش را در این راه به کار بندد.

بعد از قبول پرونده و قبل از هر اقدامی بهتر است نمایی کلی از آن را در ذهن ترسیم کند.وقایع ومستندات پرونده را کنار هم بگذارد.چنانچه پرونده قبلاً در محاکم طرح شده باشد،آن را به دقت مطالعه ومدارک ومستنداتش را جمع‌‌آوری کند.قوانین،آرای وحدت رویه و نظرات مشورتی مرتبط با موضوع را بیابد. یک وکیل باید بتواند مناسب‌ترین روش اقامه دعواازحیث کیفری یا حقوقی بودن و همچنین عنوان شکایت یاخواسته را بادرایت کامل برگزیند.

اگر وکیلی ویژگی های فوق را داشته باشد میتوانیم بگوییم چنین وکیلی در کار خود حرفه ای و خبره میباشد.

ویژگی های یک وکیل خوب خانواده

وکیل خبره طلاق اصفهان در این باره میگوید : وکیل خانواده در امور دعاوی خانوادگی باید متخصص باشد و در زمینه حل مشکلات و دعاوی اعضای خانواده‌ها و اشخاص حقیقی فعالیت کند.

با توجه به حساسیت کانون خانواده وکیل میبایست ابتدائاً تمام تلاش خود را به کار گیرد تا مشکلات طرفین حل شود و به زندگی مشترک برگردند.اگر این تلاش مثمر ثمر نبود در گام بعد وکیل خبره خانواده میبایست سعی کند طرفین را به توافقی برساند که بی جهت دعاوی متعددی علیه یکدیگر مطرح نکنند.

اگر هیچ یک از امور فوق میسر نشد در مرحله آخر وکیل میبایست مطابق با اصول وکالت و طبق قوانین و مدارک و مستندات از موکل خود دفاع نموده و نتیجه دعوا و قضاوت در خصوص آن را به دادگاه بسپارد.

نکته حائز اهمیت حفظ تعادل در خصوص زوجینی است که فرزند دارند. بی شک چنین بچه ای خسارات جبران ناپذیری از طلاق پدر و مادرش میبیند و وکیل خبره خانواده باید مصلحت طفل را به خوبی رعایت نماید.

از جمله دعاوی خانوادگی که با صلاحدید دادگاه خانواده به آن‌ها رسیدگی می‌شود می‌توان به طرح دعاوی خسارت ناشی از بر هم زدن نامزدی، نکاح دائم و موقت، اذن در نکاح، شروط ضمن عقد زن، ازدواج مجدد، استرداد جهیزیه، دریافت مهریه، دریافت اجرت‌المثل زن، تمکین و نشوز، طلاق، رجوع از طلاق، حضانت فرزندان، تعیین میزان نفقه و دریافت آن و… اشاره کرد.

بهترین وکیل خانواده اصفهان

با توجه به اینکه مشاوره وکیل خانواده از طرف وکلای زیادی مطرح می‌شود؛ اما،کسانی که نیاز به یک وکیل خانواده حرفه‌ای دارند نمی‌توانند به راحتی درباره انتخاب وکلای حقوقی مد نظرشان برای طرح دعاوی خانوادگی تصمیم‌گیری کنند. به همین خاطر متقاضی ممکن است مدت زمان زیادی را صرف جستجو برای پیدا کردن وکیل مد نظرش کند و بازه زمانی که برای رسیدگی و نتیجه‌گیری از پرونده‌اش دارد را از دست بدهد. برای انتخاب بهترین وکیل خانواده باید سابق وکیل و پرونده‌های موفقی که در این زمینه داشته است را بررسی کنید. چون وکلای حرفه‌ای در دعاوی خانوادگی راه و روش پیش بردن پرونده‌های استرداد جهیزیه، دریافت نفقه، گرفتن مهریه، دریافت حضانت فرزند و اجرت‌المثل را به خوبی می‌شناسند؛ بنابراین با کمک این وکلا می‌توانید تمام حق و حقوقتان را در دادگاه دریافت کنید یا با مصلحت‌اندیشی پرونده را با بخشیدن قسمتی از حق و حقوقتان در بازه زمانی کوتاه‌تری به نتیجه برسانید.

در همین راستا آقای حسین یاوری وکیل پایه دادگستری استان اصفهان با انجام پرونده های متعدد خانواده در زمینه های مختلف یکی از بهترین وکلای خانواده اصفهان بخصوص در بحث طلاق میباشند که در ادامه نمونه از آرای ایشان درج میگردد.

نمونه رای وکیل خبره طلاق اصفهان

جهت دیدن آرای متعدد دیگری که با دفاع وکیل پایه یک دادگستری حسین یاوری کسب شده است به لینک زیر مراجعه نمایید:

وکیل پایه یک دادگستری حسین یاوری کارشناس ارشد حقوق خصوصی وکیل بانک انصار سابق و بسیاری از شرکت های تجاری بوده و دارای سابقه وکالت و مشاوره حقوقی در بیش از ۱۳۰۰ مرحله پرونده حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی و امور حسبی میباشند.

تلفن جهت رزرو نوبت مشاوره و اعطای وکالت : ۰۹۱۳۳۹۴۰۴۳۰

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

Average rating ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

تا حالا رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

نوشته شده توسط وکیل پایه یک دادگستری تاریخ ارسال ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ بدون نظر 268 نمایش دسته خانواده

دیدگاه کاربران

هنوز کسی نظری ارسال نکرده است.شما اولین نفر باشید.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


مطالب مرتبط