فیلم دوربین مداربسته مدرکی برای ارائه به دادگاه

ارسال شده توسط وکیل پایه یک دادگستری در ۱۴۰۱-۱۲-۲۴
۲.۹
(۲۳)

حتما شما هم برخی از فیلم های دوربین مدار بسته که اثبات کننده جرم سرقت است را دیده اید. اما باید بدانید آیا فیلم دوربین مداربسته مدرکی معتبر برای ارائه به دادگاه محسوب میشود یا نه؟ در ادامه با بهترین وکیل کیفری در اصفهان همراه باشید.

اعتبار فیلم دوربین مداربسته در دادگاه

همانطور که میدانید پس از طرح دعوا و شکایت برای اثبات حق خود باید ادله و مدارک معتبر به دادگاه ارائه کنید. این ادله شامل اقرار، شهادت، قسامه و سوگند میشود. بهترین وکیل کیفری اصفهان بیان میکند بر طبق ماده ۱۶۰ ادله اثبات در امور کیفری نمیتوان فیلم دوربین مداربسته را به عنوان ادله معتبر به دادگاه ارائه کرد. اما به طور کل نمیتوان آنها را در درک بهتر چگونگی رویداد واقعه بی تاثیر دانست. البته باید اصالت و درستی فیلم و عکس ثابت بشود.

در واقع هر مدرکی که به آگاهی قاضی در چگونگی وقوع جرم میکند. باید به دادگاه ارائه نمایید. همچنین نکته قابل توجه در این خصوص که بهترین وکیل کیفری اصفهان به آن اشاره دارد. این است که اگر دوربین مداربسته به صورت قانونی نصب نشده باشد. میتواند برای صاحب دوربین دردسر ساز شود. و صاحب دوربین مجرم شناخته شود. باید بدانید اگر نتوانید مدارک کافی ارائه کنید. و صرفا با احتمالات پیش بروید نوعی تهمت به فرد محسوب میشود.

اثبات جرم با فیلم دوربین مدار بسته

فیلم دوربین مداربسته مدرکی برای ارائه به دادگاه

همانطور که در ابتدای مطلب بهترین وکیل کیفری در اصفهان به آن اشاره کرد. نمیتوان صرفا فیلم دوربین مداربسته را دلیلی بر اثبات وقوع جرم دانست. چرا که در ابتدا باید اصالت و صحت دوربین مدار بسته به تایید دادگاه برسد و در نهایت از فیلم دوربین میتوان به عنوان یک مدرک برای افزایش اگاهی قاضی استفاده کرد.

چگونه میتوان صحت فیلم دوربین مداربسته را تشخیص داد؟

برای صحت فیلم دوربین مدار بسته باید مکانی که فیلم ثبت شده است بررسی شود. همچنین بهترین وکیل کیفری اصفهان بیان میکند تاریخ و زمان ضبط ویدیو اثبات کننده اعتبار دوربین مداربسته است. ویدیوهای قبلی و بعدی ضبط شده توسط دوربین مداربسته بررسی میشود. فیلم اصلی باید در اختیار دادگاه قرار بگیرد. بهترین وکیل کیفری اصفهان بیان میکند که در فیلم های دوربین مداربسته نباید دستکار های نرم افزاری انجام شود.

سوالات متدوال

آیا ارائه عکس و فیلم در دادگاه روند پرونده تاثیر گذار است؟

ارائه عکس فیلم در دادگاه و کشف حقیقت پرونده تاثیر گذار است. اما در برخی موارد میتواند برای گیرنده عکس و فیلم دردسر ساز شود. بهترین وکیل کیفری اصفهان با مثالی ساده بیان میکند تصور کنید فردی مذکر به تهیه عکس و فیلم در مکانی که ورود آقایان به آن ممنوع است. بپردازد. در چینین شرایطی گیرنده عکس و فیلم مجرم شناخته خواهد شد. همچنین اگر نصب دوربین مداربسته در مکانی به صورت قانونی و رعایت مقرارات نباشد.

آیا میتوان با فیلم دوربین مدار بسته سرقت را اثبات کرد؟

با فیلم دوربین مداربسته نمیتوان به طور قطع دزدی و سرقت را اثبات کرد. بهترین وکیل کیفری اصفهان بیان میکند اگر صحت اصالت فیلم دوربین تایید شود. میتوان آن را مدرکی قابل اعتماد محسوب کرد. این دسته از مدارک به آگاهی قاضی کمک شایانی میکند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

Average rating ۲.۹ / ۵. تعداد آرا: ۲۳

تا حالا رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

نوشته شده توسط وکیل پایه یک دادگستری تاریخ ارسال ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ بدون نظر 1871 نمایش دسته کیفری

دیدگاه کاربران

هنوز کسی نظری ارسال نکرده است.شما اولین نفر باشید.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


مطالب مرتبط