محموله احتکار شده کالاهای بهداشتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

ارسال شده توسط وکیل پایه یک دادگستری در ۱۳۹۸-۱۲-۲۰
۰
(۰)
محموله احتکار شده کالاهای بهداشتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار گرفت. رئیس دادگستری شهرستان گناوه با اعلام خبر توقیف محموله احتکار شده ماسک و دستکش بیان کرد: این اقلام در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار می‌گیرد تا از طریق آن‌ها توزیع گردد.

حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی رئیس دادگستری شهرستان گناوه  در رابطه با توقیف محموله احتکار شده ماسک و دستکش اظهار داشت: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا محموله احتکار شده کالاهای بهداشتی از جمله ماسک و دستکش توقیف گردید . لازم به ذکر است که محموله احتکار شده شامل ۳۲۰۰۰ ماسک و ۷۳۰۰۰ دستکش بوده است.

همچنین وی افزود: با توجه به وضعیت خاص و ضرورت استفاده فوری اقلام بهداشتی کشف شده و توقیفی این اقلام در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار می‌گیرد تا از طریق آن‌ها در اختیار مصرف کننده که می‌تواند مراجع بهداشتی یا بیمارستان‌ها باشد توزیع گردد.

با سوداگردان و احتکار کنندگان اقلام بهداشتی برخورد قاطع صورت می گیرد

رئیس دادگستری شهرستان گناوه گفت: با سوداگردان و سودجویان که در زمان بحران دست به احتکار و یا گرانفروشی می‌کنند برخورد قاطع صورت می‌گیرد و با کسانی که بخواهند سلامت و آرامش روانی جامعه را برهم زنند بر اساس قانون با جدیت و قاطعانه برخورد می‌گردد.

علاوه بر بوشهر در گلستان نیز ۳۳۰ هزار  جفت دستکش بهداشتى احتکار شده به دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحویل شد.کشف محموله های بهداشتی احتکار شده و برخورد با آنها در تمامی استان های ایران در حال اجرا می باشد.

شکایت از عاملان محموله های احتکار شده کالاهای بهداشتی

شما نیز می توانید در صورت مشاهده هرگونه احتکار از جمله احتکار اقلام بهداشتی در این روزها ، اقدام به شکایت از این افراد نمایید. جهت مطلع شدن از آخرین اخبار حقوقی مربوط به احتکار اقلام بهداشتی و مشاوره در زمینه شکایت از محتکرین می توانید با ما تماس گرفته تا از مشاوره بهترین وکیل حقوقی اصفهان برخوردار شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

Average rating ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا حالا رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

نوشته شده توسط وکیل پایه یک دادگستری تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ بدون نظر 763 نمایش دسته حقوقی, کیفری

دیدگاه کاربران

هنوز کسی نظری ارسال نکرده است.شما اولین نفر باشید.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


مطالب مرتبط