وکیل خوب برای طلاق در اصفهان

ارسال شده توسط وکیل پایه یک دادگستری در ۱۳۹۸-۰۸-۲۳
۰
(۰)

چگونه یک وکیل خوب برای طلاق در اصفهان پیدا کنیم ؟ شاید بدلیل داشتن مشکل با همسر خود در برهه ای از زمان به این فکر افتاده باشید و یا از خودتان این سوال را پرسیده باشید که چگونه باید طلاق بگیرم ؟ و چون راه را نمدانید جستجو میکنید وکیل خوب برای طلاق  کیست!؟

بایستی چه خصوصیات اخلاقی داشته باشد!؟ چرا در زمانیکه درخواست طلاق از طرف زن میباشد وکیل طلاق با تجربه از اهمیت بیشتری برخوردار است!؟

در حقیقت وکیل طلاق شخصی است که سالیان سال تجربه در مورد دعاوی خانوادگی از جمله جهیزیه ، حضانت فرزندان ، انواع طلاق و فسخ نکاح ، عده زن ، مهریه و حق رجوع مرد و مسائلی از این قبیل را داشته باشد .

بسیار مهم است که وکیلی که در خصوص دعاوی خانواده فعالیت میکند پرونده های زیادی در این خصوص انجام داده باشد.

از طرفی روانشناس خوبی باشد و بتواند تشخیص دهد با توجه به مشکلات زوجین آیا این امکان وجود دارد بدواً سعی در ایجاد صلح و سازش صورت بگیرد و کانون خانواده حفظ شود یا خیر؟؟؟

در مرحله بعد وکیل میبایست به ریشه یابی مشکل زوجین بپردازد و آنالیز کند ادامه زندگی با رفع بعضی از مشکلات پیش رو  امکان دارد یا خیر؟

در صورت عدم امکان موارد فوق وکیل باید زوجین را جهت جلوگیری از آزرده خاطر شدن و کشاندن به راهروهای دادگاه برای چند سال به سوی طلاق توافقی هدایت نماید.

در اینجا وکیل خوب برای طلاق کسی است که به تمامی روابط حقوقی بین طرفین آگاه باشد و صورتجلسه ایی تمام عیار آماده کند تا طلاق بر مبنای آن صورت گیرد.

وکیل خوب برای طلاق در اصفهان  کسی است که بداند زوجه در چه مواردی میتواند تقاضای طلاق بکند و یا به زوجه بگونه ایی مشاوره دهد که به مرور زمان  ادله مورد نیاز را جهت طرح این دعوا جمع آوری کند.

وکیل حسین یاوری با داشتن تجربه کافی در خصوص دعاوی خانواده آماده ارائه خدمات و قبول پرونده ها در این خصوص میباشد.در صورت تمایل میتوانید جهت مشاوره حضوری از طریق تماس تلفنی نوبت دریافت نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

Average rating ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا حالا رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

نوشته شده توسط وکیل پایه یک دادگستری تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ بدون نظر 2209 نمایش دسته کیفری

دیدگاه کاربران

هنوز کسی نظری ارسال نکرده است.شما اولین نفر باشید.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


مطالب مرتبط